

Democratische Partij Lochem doet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen
Vandaag is het officieel.
Vandaag op de dag van de kandidaatstelling, is de kandidatenlijst van Democratische Partij Lochem ingeleverd en goedgekeurd door de kiesraad. Alle stukken zijn akkoord. We doen mee aan de gemeenteraadsverkiezingen van 18 maart.
Wij kiezen voor een betrouwbare en nuchtere koers, met oog voor de lange termijn.
DPL staat voor duidelijke keuzes en een overheid die doet wat zij belooft. We werken samen met inwoners, dorpsraden en verenigingen.
Wij willen leefbaar wonen in sterke dorpen en een vitale stad. Wonen en werken horen bij elkaar. We investeren 15 miljoen euro in leefbaarheid: sport, dorpsvoorzieningen en cultuur.
Veiligheid vraagt voorbereiding. DPL kiest voor bereikbaarheid, dagelijkse veiligheid en het versterken van de lokale weerbaarheid, met noodvoorzieningen bij dorpshuizen en het gemeentehuis.
Bij het AZC geldt voor ons: eerst randvoorwaarden, echte inspraak en een raad die beslist.
Keuzes durven maken om zaken ook echt goed te regelen.
Volg ons de komende weken. Denk mee. Praat mee. Samen werken aan een sterk en leefbaar Lochem.
Samen. Eerlijk. Verder.
De Democratische Partij Lochem is opgericht
omdat wij geloven dat Lochem beter wordt van
samenwerking, eerlijkheid en daadkracht.
Wij nodigen iedereen uit die wil meewerken:
inwoners, ondernemers, verenigingen, dorpsraden
en politieke partners. Samen maken we keuzes
die kloppen. Samen zorgen we dat Lochem verder
gaat.
Website door SYGIT