De Democratische Partij Lochem is opgericht
omdat wij geloven dat Lochem beter wordt van
samenwerking, eerlijkheid en daadkracht.
Wij nodigen iedereen uit die wil meewerken:
inwoners, ondernemers, verenigingen, dorpsraden
en politieke partners. Samen maken we keuzes
die kloppen. Samen zorgen we dat Lochem verder
gaat.
Website door SYGIT